Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Satul Prunilor se angajează să respecte legile privind protecția datelor și să fie deschis și transparent în modul în care folosește informațiile dumneavoastră personale. Recunoaștem obligața noastră de a respecta Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și Legea 190/2018, precum și legile locale aplicabile în alte țări. Această politică conține link-uri către mai multe informații despre subiectele enumerate anterior și alte link-uri externe cu detalii despre gestionarea datelor cu caracter personal. Totodată, această notificare oferă detalii despre modul în care Satul Prunilor colectează și procesează datele personale.

Cine suntem noi

  • SATUL PRUNILOR SRL, CUI RO17578719, J40/8685/2005, cu adresa în: Bucuresti, sector 5, strada Dr Nanu Muscel, nr. 8, deține site-ul https://satulprunilor.ro/, care oferă informații privind activitățile/serviciile noastre.
  • Această pagină este folosită pentru a informa vizitatorii site-ului cu privire la politicile noastre de colectare, utilizare și dezvăluire a Informațiilor personale, în cazul folosirii Serviciului nostru, site-ul https://satulprunilor.ro/
  • Dacă alegeți să utilizați Serviciul nostru, atunci sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în legătură cu această politică. Informațiile personale pe care le colectăm sunt utilizate pentru furnizarea și îmbunătățirea Serviciului. Nu vom folosi și nu vom împărtăși informațiile dvs. cu nimeni, cu excepția celor descrise în această Politică de confidențialitate.
  • Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor este marketing@satulprunilor.ro

Ce sunt datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt date care identifică o persoană fie din informațiile furnizatem, fie în combinație cu informații la care este posibil să avem deja acces. Puteți afla mai multe despre definițiile legale ale datelor cu caracter personal aici.Pe scurt și cu titlu de exemplu, datele personale sunt:

  • Nume și adresa
  • Data nașterii
  • Adresa de email
  • Detaliile contului bancar
  • O adresă IP

 În plus, există „categorii speciale” de date cu caracter personal, ceea ce înseamnă că datele, în drept, sunt considerate mai sensibile, cum ar fi:

  • Date personale legate de sănătate
  • Date genetice
  • Credința/religia

Date personale înseamnă orice informație capabilă să identifice orice persoană. Nu include date anonimizate. Putem prelucra anumite tipuri de date cu caracter personal despre dumneavoastră, după cum urmează:

  • Datele de identitate – pot include prenumele, numele de familie, numele de utilizator, starea civilă, titlul, data nașterii și sexul
  • Datele de contact – pot include adresa dvs. de facturare, adresa fizică, adresa de e-mail și numerele de telefon
  • Datele financiare – pot include detaliile contului dvs. bancar
  • Datele privind tranzacțiile – pot include detalii despre plățile dintre noi și alte detalii despre achiziții și plăți efectuate de dvs.
  • Datele tehnice – pot include datele dvs. de conectare, adresele protocolului de internet, tipul și versiunea browserului, tipurile și versiunile de plug-in de browser, setarea și locația fusului orar, sistemul de operare și platforma și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa acest site.
  • Datele de marketing și comunicare – pot include preferințele dvs. în primirea newsletterelor și a altor comunicări de la noi și terții noștri și preferințele dvs. de comunicare.

Date sensibile

Nu colectăm date sensibile despre dumneavoastră. Datele sensibile se referă la date care includ detalii despre rasa sau etnia dvs., convingerile religioase sau filozofice, viața sexuală, orientarea sexuală, opiniile politice, apartenența la sindicat, informații despre sănătatea dvs. și date genetice și biometrice. Nu colectăm informații despre condamnări și infracțiuni penale.

Cum colectăm datele dvs. 

Colectăm date despre dvs. printr-o varietate de metode diferite, inclusiv:

Interacțiuni directe: puteți furniza date completând formulare de pe site-ul nostru (sau în alt mod) sau comunicând cu noi prin poștă, telefon, e-mail, inclusiv atunci când:

  • Deveniți angajat
  • Participarea la unul dintre seminariile noastre
  • Vă abonați la serviciile noastre sau la newsletter
  • Solicitați ca diverse resurse să vă fie trimise
  • Ne oferiti feedback
  • Folosim tehnologii sau interacțiuni automate: pe măsură ce utilizați site-ul nostru, este posibil să colectăm automat Date tehnice despre echipamentul dvs., acțiunile de navigare și modelele de utilizare. Colectăm aceste date utilizând cookie-uri, jurnalele de server și tehnologii similare. Vă rugăm să consultați politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe detalii.
  • Datele din loguri – atunci când ne vizitați site-ul, colectăm informații pe care browserul dumneavoastră ni le trimite și care se numesc Date de jurnal. Aceste date de jurnal pot include informații precum adresa de protocol de internet („IP”) a computerului dumneavoastră, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dumneavoastră, timpul petrecut pe acele pagini și alte statistici.

Terți sau surse disponibile public

Este posibil să primim date personale despre dvs. de la diverse terțe părți și surse publice – date tehnice de la următoarele părți:

  • furnizori de analize, cum ar fi Google, cu sediul în afara UE
  • rețele de publicitate, cum ar fi Mailchimp, cu sediul în afara UE
  • terțe părți din rețelele sociale pentru marketing, cum ar fi Facebook, cu sediul în afara UE.

Cum utilizăm datele dvs. 

Vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal numai pe temeiuri legale pe baza cărora vom prelucra astfel de date. Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru mai mult de un motiv legal, în funcție de scopul specific pentru care folosim datele dumneavoastră. Vă rugăm să trimiteți un e-mail la marketing@satulprunilor.ro, dacă aveți nevoie de detalii despre temeiul legal specific.

  1. Pentru a procesa și furniza serviciul nostru, inclusiv pentru:
  • facturare și plăți
  • respectarea obligațiilor legale și contractuale pe care le putem avea
  • gestionarea întrebărilor, reclamațiilor sau altor comunicări din partea dvs.
  • apeluri telefonice
  1. Pentru a gestiona relația noastră cu dvs., inclusiv pentru a:
  • vă invita la evenimentele noastre
  • vă oferi serviciile pe care le doriți, cum ar fi o copie a newsletterului nostru și alte publicații
  • vă permite să aplicați online pentru abonare/newsletter
  • a gestiona întrebările, reclamațiile sau alte comunicări din partea dvs.

Divulgarea datelor dvs. personale către terți

Datele dvs. pot fi partajate intern; este posibil să fim nevoiți să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal părților menționate mai jos:

  • Alți parteneri sau colaboratori
  • Microsoft Office 365 și Outlook – Software și serviciu de stocare a datelorMail Chimp – Software de e-mail (dacă este cazul)
  • Frameworkul WordPress
  • Software CRM
  • Furnizori de servicii IT
  • Solicităm tuturor terților cărora le transferăm datele dumneavoastră să respecte securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și să le trateze în conformitate cu legea. Permitem acestor terți să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal numai în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

 Transferuri internaționale

Țările din afara Spațiului Economic European (SEE) nu oferă întotdeauna aceleași niveluri de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal, așa că GDPR a interzis transferurile de date cu caracter personal în afara SEE, cu excepția cazului în care transferul îndeplinește anumite criterii.

Unii dintre furnizorii noștri de servicii terți au sediul în afara Spațiului Economic European (SEE), așa că prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal va implica un transfer de date în afara SEE.

Ori de câte ori transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal în afara SEE, facem tot posibilul pentru a asigura un grad similar de securitate a datelor, asigurându-ne că cel puțin una dintre următoarele măsuri de siguranță este implementată:

  • Vom transfera datele dumneavoastră cu caracter personal numai în țările care au fost considerate a oferi un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal de către Comisia Europeană.
  • Acolo unde folosim anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim anumite contracte sau coduri de conduită sau mecanisme de certificare aprobate de Comisia Europeană, care oferă datelor cu caracter personal aceeași protecție pe care o au în Europa.

Securitatea datelor

  • Avast Antivirus este instalat pe toate PC-urile și laptopurile ca măsuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea, utilizarea sau accesarea accidentală a datelor dumneavoastră personale într-un mod neautorizat, modificarea sau dezvăluirea lor.
  • Limităm accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal la acei angajați, voluntari și alte terțe părți care au nevoie să cunoască astfel de date. Aceștia vor prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai conform instrucțiunilor noastre și sunt supuși unei obligații de confidențialitate.
  • Există proceduri pentru a face față oricărei suspiciuni de încălcare a datelor cu caracter personal și vă vom notifica pe dumneavoastră și orice autoritate de reglementare aplicabilă cu privire la o încălcare, în cazul în care suntem obligați legal să facem acest lucru.

 Linkuri către alte site-uri

Site-ul nostru și newsletterele pot conține link-uri către alte site-uri de interes. Cu toate acestea, odată ce ați folosit aceste link-uri pentru a părăsi site-ul nostru, ar trebui să rețineți că nu avem niciun control asupra celuilalt site. Prin urmare, nu putem fi responsabili pentru protecția și confidențialitatea oricărei informații pe care le furnizați în timp ce vizitați astfel de site-uri, care nu sunt guvernate de prezenta declarație de confidențialitate. Recomandăm să consultați declarația de confidențialitate aplicabilă site-ului în cauză. 

Păstrarea datelor

Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul îndeplinirii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvată de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul potențial de vătămare din cauza utilizării sau dezvăluirii neautorizate a datelor dumneavoastră cu caracter personal, scopurile pentru care procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace și prin cerințele legale aplicabile.

Prin lege, trebuie să păstrăm informații de bază despre clienții noștri (inclusiv datele de contact, identitate, date financiare și tranzacții) timp de șase ani după ce aceștia încetează să mai fie clienți în scopuri fiscale.

În anumite circumstanțe, ne puteți cere să vă ștergem datele. Este posibil să anonimizăm datele dumneavoastră cu caracter personal (astfel încât să nu mai poată fi asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare sau statistice, caz în care putem folosi aceste informații pe termen nelimitat fără o notificare ulterioară.

Drepturile dvs. legale

În calitate de persoană vizată, aveți o serie de drepturi. Puteți să:

  • accesați și să obțineți o copie a datelor dumneavoastră la cerere
  • solicitați să schimbăm datele incorecte sau incomplete
  • solicitați să ștergem sau să oprim prelucrarea datelor dumneavoastră, în cazul în care datele nu mai sunt necesare în scopul prelucrării
  • vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră, în cazul în care ne bazăm pe interesele noastre legitime ca temei legal pentru prelucrare.

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să trimiteți un e-mail la marketing@satulprunilor.ro  . Dacă considerați că nu v-am respectat drepturile de protecție a datelor, puteți să vă plângeți la Comisarul pentru Informații. Mai multe informații sunt disponibile la www.dataprotection.ro

Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a vă accesa datele personale (sau pentru a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă cererea dumneavoastră este în mod clar nefondată, repetitivă sau excesivă. În mod alternativ, putem refuza să ne conformăm solicitării dumneavoastră în aceste circumstanțe. Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în termen de o lună. Ocazional, ne poate dura mai mult de o lună dacă cererea dvs. este deosebit de complexă sau ați făcut o serie de solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.

Cookie policy

Vă rugăm să consultați site-ul nostru https://satulprunilor.ro/ pentru cea mai recentă versiune a politicii noastre privind cookie-urile și declarația privind cookie-urile.

Confidențialitatea copiilor

Serviciile noastre nu se adresează nimănui cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații personale de identificare de la copiii sub 13 ani. În cazul în care descoperim că un copil sub 13 ani ne-a furnizat informații personale, le ștergem imediat de pe serverele noastre. Dacă sunteți părinte sau tutore și știți că copilul dumneavoastră ne-a furnizat informații personale, vă rugăm să ne contactați, astfel încât să putem lua măsurile necesare.

Modificări ale acestei politici de confidențialitate

Putem actualiza Politica noastră de confidențialitate. Astfel, vă sfătuim să revizitați periodic această pagină pentru orice modificări. Vă vom anunța cu privire la orice modificare prin publicarea noii Politici de confidențialitate pe această pagină. Aceste modificări sunt efective imediat, după ce sunt postate pe această pagină.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări sau sugestii despre politica noastră de confidențialitate, nu ezitați să ne contactați prin e-mail: marketing@satulprunilor.ro  .